21 Mart 2012 Çarşamba

Bunlar da Benim Söz Mendilleri'm...

Eski adetlerimizden biri olmasına rağmen pek çok kişi bilmiyor, bu söz mendillerini. Kız isteme sonrası söz kesildiğinde, erkeğe söz verildiğine dair kız tarafı söz mendili dağıtır.

Ben hem hediyeleşmeye meraklı olduğum hem de adetlerimizi önemsediğim için kendi sözümde de misafirlerimize söz mendili dağıtmıştım.

Öncesinde de, yine adetimiz olduğu üzere, kız istemenin hemen sonrasında da erkek tarafına, müstakbel eşimin ailesine özenle hazırlanmış ve çok şık bulduğum organze kesenin içerisinde dantelli havlulardan hediye etmiştik. ( O gün fazlasıyla heyecanlı ve utangaç olduğum için canım ablam benim adıma havluları öyle bir incelikle vermişti ki o inceliğini, halini, edasını hiçbir zaman unutamam.)




İşte benim pasta şeklindeki söz mendillerimmmmm. :)

 15 beyefendi, 15 hanımefendilere özel beyaz pamuklu mendiller var(dı) içerisinde.

 Misafirlerimiz çok beğenmişti, bakalım sizler beğenecek misiniz? :))



Burada mendillerim pek sönük çıkmış; ama aslında pek havalı, pek süslüydüler. Pastanın kenarını dantel bir kurdela süslüyordu, belki ileride kendi çektiğim fotoğraflardan da paylaşabilirim.
Zaten geriye hatıra olarak; fotoğraflar ve pastanın iki dilimi kaldı bizlere:)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Pasta gibiydi söz mendillerin hayran kalmıştım.
Bir dilim de ben kaptım ;)
Bence harika bir fikir.
Bebek mevlüdünde veya babyshower'larda dağıtılabilir.

Pelin Yazıcı dedi ki...

merhaba ben pelin yazıcı. siz kimsiniz pamuk şekeri :) adınızı öğrenebilir miyim?

Hesna dedi ki...

off harikaymış ya ben geç kaldım sanırım :( Neden haberim yoktu ki bu adetten :))

nilda alan dedi ki...

Çok güzelmiş. Nerden bulabilirim bundan. Benimde 15 gün sonra sözüm var :)