15 Ekim 2012 Pazartesi

Geçmiş Olsun Çikolatası

Aklı fikri çikolata olanlar için hediye tercihi ilk çikolata göndermekten yana oluyor. Benimki de öyle tabii ki.
 
Canımın içi en büyük ablam, bize annelik eden, kocaman yüreğini bizle meşgul ede ede kendini yoran güzel ablam geçen hafta bizi epey korkutmuştu; ama çok şükür, doktor muayenesinden sonra rahat bir nefes aldık, hiçbir şeyciği olmadığını öğrendik.(Maşallah diyelim:) hemen nazara geliyoruz sonra)
 
Ben de kendisini azıcık da olsa gülümsetmek, kafasını dağıtmak için işyerine, adresini bilmeden de olsa, çikolata paketi beğendim. Sizce www.cikolatasepeti.com'dan seçtiğim bu hediyeyi ablacığım beğenmiş midir?
 
Ne diyorsunuz?
:))
 
 
 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablam söyledi, hassas, düşünceli, güzel kardeşim benim. Ne güzel bir jest bu böyle. Çok şükür ki kötü bir şey çıkmadı. Rabbim beterinden muhafaza etsin inşallah.
Öpüyorum

Hale dedi ki...

Hayirdir? gecmisler olsun. ben de oglumun cikolatasini paylasacagim ileride;))