9 Haziran 2012 Cumartesi

Kıh Kıhh Kıhh...

Ne yapsam, ne etsem?.. /

Dert mi dinlesem, yemek tarifi mi öğrensem diye nette fink atarken ara ara karikatürlere denk geliyorum.

Ergenlik döneminde dergileri haftası haftasına takip eden bendeniz şimdi ancak bu şekilde fırsat bulup eğlenebiliyorum.

Birkaçını da sizlerle paylaşıyorum,
bu kıyağımı unutmayın :))


E bazen burnumuzu her şeye sokmamak, bakmamak, görmemek lazım. Yoksa sonraaaa.. Iyk! (Böööyle iki dakikada da felsefesimi yapar, dersimi alırım.)


Veeee favorim:



Son karikatür bizi pamuklara sarıp sarmalayan pamuk yürekli, pamuk yanaklı canım anneciğime armağanım...

Heeheeeheeee:)

3 yorum:

Hale dedi ki...

ayyyyhh 2dk olmadan yanagimda gulucuk olusturdun. guzeeeell

Unknown dedi ki...

Oh beeeeeeeeeeeeeeee! Nerelerdesin sen bakıyım?
Heh şöyle! Hizzaya gel :p
Bak yazdın, rahatladın gördün mü? Ne de güzelmiş değil mi?
Hiç ara verme bence ;)
Özletme kendini bebiş.

Hımmm! Pamuk kalpli pamuğa gelince, güzel annem benimmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Seni seviyoreeee...

Bu arada ben en çok ilk karikatürü beğendim. :D

Pamuk Sekerim dedi ki...

@Hale,

Çook sevindim gülücükler açmana:))

@BeBeKo,
İşte geldim burdayımm, ben blog işinde ustayım:p (Şahika'nın tabiriyleee Pabucumun ustasıı)