9 Haziran 2012 Cumartesi

Tak tuk tak; Takıldım Her şeye, Ne Olacak???

Havalardan mı, sudan mı; yoksa dolup taştığımdan mıdır nedir bilmem,
şu sıralar her şeye çabucak kafayı takıyor,
asılı kalıyor, takılıyorum, kalıyorum, takıyorum, sonunda da depresyona bodoslama dalıyorum...
Ühühühü... :(
Sanırım zırvalıyorum...

Halbuse atalarımız ne demiş?

Takmayacaksın; TAK! açacaksın.

Madem Tak! açamıyor, hazır cevap halim ailemden başkasına sökmüyor, ben de takmaya karar verdim. Takıcam, takıcam ammaa bundan sonra ancaaak Optimum Outlet'teki Inglot'tan yeni aldığım cicilerim takma kirpiklerimi takacağım.



Hıııhhh,
Bu da diğerlerine kapak olsun,
artık takarlar mı tak açarlar mı orasına karışmıyorum.


4 yorum:

Unknown dedi ki...

pek bi manidar! :))))
bu rio adlı çizgi film'de blu adlı kuşun konuşması gibi...
"bu kuşu seviyorum, dediklerinin hiçbirisi anlaşılmıyor!" :))))))))

Pamuk Sekerim dedi ki...

@BeBeKo'cum,
yorumun yazıdan güzel ve daha vurucu olmuş vallahi hehehe:) Rio'yu seyretmemiş olsam da bu blu'yu çok sevdimmm:)

Unknown dedi ki...

Biz 2 kez izledik, muhakkak izle.
İzle, şarkı söyle, dans et, hooooop harika bir çizgi filmmmm.

bu arada yorumlara şu robot olmadığımızı kanıtlayan gıcık onaylama şeysini kaldırsan iyi edersin :DDD
umarım anlatabilmişimdir.

Hale dedi ki...

rio, nereden baglanti kurdunuz tak tuka mesaj yaziorduk, bencede cok eglenceli bir film. ben de izledim hatta en son gecen h.sonu:)