3 Şubat 2012 Cuma

BEN DE OKUDUMMM :))

Şu sıralar çok satanlar listesinde yer alan bir kitap; KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI / BİR YUMAK MUTLULUK, yazarı da Debbie MACOMBER...
Kitabı kendim için almıştım ancak okudukça ve başkahramanın örgüye olan tutkusunu ve rengarenk ipler karşısında dilinin tutulduğunu gördükçe kitabı kirletmeden okuyup bir başka ip- örgü aşığına Bebeko'ya http://bebeko-elc.blogspot.com/ hediye etmeye karar verdim ve kitabı bir çırpıda okuyarak sonunda çantasına sıkıştırabildim…
Akıcı üslubu ve sıkmayan, çabuk gelişen olay örgüsü ile kitap okumaktan uzak kalmış benim gibi birine ilaç gibi geldi, Küçük Mucizeler Dükkanı. 4 farklı hayat, 4 farklı kadın; ama 1 beklenti: "sevilmek, mutlu olmak."
Kitabın tarzı İrlandalı yazar Maeve BINCHY'nin romanlarını andırıyor. Tek fark, hikaye bu sefer Seattle’da Blossom Sokağı'nda yaşanıyor ve kitap kahramanları Amerikalılar.
Mutlu sonları ve örgü örmeyi sevenlere verilebilecek güzel bir hediye... Şiş tutmayı bilmeyen, zincir çekerken bile stres küpüne dönen bendeniz, kitap elimdeyken, herhangi bir örgü dükkanına gidip renk renk ipliklerden alıp bir kere daha şansımı denemeyi düşünecek kadar gaza geldim...


Bu da benim kitaptan aldığım dersler: : )



1.Hayatın ne getireceğini hiçbir zaman bilemeyiz ve kurulan sağlam dostluklarla, yanımızda olan ailemizle her şeyin üstesinden gelebiliriz. 2. İster amerikalı, ister türk, ister arap... Kaynana her zaman kaynana, :p :))


P.s; Bir gün o kitapta bahsedilen bebek battaniyesini öreceğim: )

Hiç yorum yok: