29 Şubat 2012 Çarşamba

Kocaman Bir Rüya: Haftasonu

Haftalardır geçtiğimiz haftasonunu bekliyor ve dinlenme planları kuruyordum. Evlendikten hemen sonra eşim ve ben ayrı ayrı iki operasyon geçirdik; ama bir türlü dinlenme fırsatı bulamamıştık ne yazık ki. O yüzden gözümüz geçen haftasonunu üzerindeydi, cumartesi ve pazar evden hiiiç çıkmayacak, ayaklarımızı uzatıp oturacak, öğlene dek uyuyacaktık... Tabi hiçbir şey planladığımız gibi olmadı, İYİ Kİ de olmadı :)

Cumartesi sabahı eşim işin yolunu tuttu, ben de erkenden yollara düşerek birtanecik ablam Bebeko'nun kahvaltı davetine katıldım. Yaklaşık 5 yıldır görüşemediğimiz arkadaşlarımızın da gelmesiyle gün nasıl olup da bitti, hala anlamış değilim. İçimde kalansa, erkenden gelip ablama yardım edeceğimin sözünü vermem oldu. Trafik nedeniyle misafirlerle bir girdim, içeri :)
Kahvaltıyı merak edenler buraya lütfen: http://bebeko-elc.blogspot.com/2012/02/alaturka-baslasn.html

Bol kahkahalı ve benden tecrübeli arkadaşlardan evlilik tüyosu aldığım harika saatlerden sonra eşimle buluştuk ve Galeria'ya geçtik. Aslında amacımız avm'yi alt üst etmekti; ama ikimize de aniden bir başağrısı ve yorgunluk çökünce kendimizi bahçe kısmında açılan CookShop'a attık. Palladium AVM'de de sürekli önünden geçmeme rağmen bir türlü müşterisi olamamıştım, bu mekanı denemek istiyordum anlayacağınız:) Yemekler, ortam güzeldi; ama bizim keyfimiz pek yerinde değildi. Aceleyle yemekleri yiyip hoop evin yolunu tutmak istedik; ama o da ne??!! Köprüler tıklım tıklımdı ve karşıya geçmeye çalışan annem 3 saattir yolda olduğunu söylüyordu, telefonda.


Biz de ne mi yaptık? Galeria'nın çıkışında, tam karşımızda bize göz kırpan Sheraton Ataköy Otel'in yolunu tuttuk:)) 
 

Eyfel Kulesi'ni andıran asansörü ile en üst katlardan birindeki odamıza yerleşir yerleşmez de uyuyakaldık:) Aslında Yalan Dünya'nın kaçırdığımız bölümlerini seyretmek istiyorduk; ama odadaki pc'de hoparlör yokmuş. Biz de ertesi günün ilk(!) ışıklarına, 12'ye dek uyuduk:)


Pazar günü 12'de kalkıp kahvaltıyı kaçırdıktan sonra Sirkeci'deki meşhur Konyalı'da börek, bide eşliğinde kahvaltımızı yapıp, kuşlara yem attık. Çok da mutlu olduk. Eşim sayesinde martı/kuş beslemenin mutluluğunu öğrendim bu yaşımda, aynı zamanda martılara attığımız bayat ekmekler çöpe de gitmemiş oluyor:)

Eşimin orada çalışan bir arkadaşına uğradık ve bu sırada dünyanın çeşitli yerlerinden toplayıp oluşturduğu Para Albümü dikkatimi çekti. Sizce de hoş bir hobi değil mi? :)


Ardından da Galata Tower'ın yolunu tuttuk. Ayağımda platform topuklu ayakkabılarla yürümekte zorlanınca ve önümüzdeki uzun sırayı görünce vazgeçtik ve Galata'nın oradaki yokuşta Reis Nargile Cafe'de oturduk. Küçücük bir ortam, taş duvarlar arasında otantik bir atmosfere sahip.
Reis'teki nargile keyfinden sonra kendimizi Etiler Tavacı Recep Usta'da bulduk; çünkü karnımız zil değil, çan çalıyordu mübarek:) Çok acıkmıştık :)

Tavacı'daki akşam ziyafetinden sonra da şükür evin yolunu tuttuk, dolu dolu geçen bir haftasonunu daha geride bıraktık.
Geçen haftasonu olmadı; ama kısmetse bu haftasonu dinleneceğiz eşimle. :)
Herkese hayırlı haftalar diliyorum...

4 yorum:

Blogcu Sultan dedi ki...

canım ne mutlu sana ne güzel bir hafta sonu geçirmişsin:)

Unknown dedi ki...

maşallah barekallah,
ne güzel çıkmışsın bayıldım bayıldım. bir hafta sonu değil sanki bir hafta gibi mübarek maşallah. demek evimden koşarak gidişinin sebebi buymuş :))
para albümü de çok mantıklıymış aslında biz de yapabilirmişiz. niyeyse biz nasıl değerlendireceğimizi bilemiyoruz bir türlü sanırım sahip olduklarımızı...
Allah güzel, tatlı yorgunluklar ve bu yorgunluklar için de sağlam bünye versin hepimize inşallah ;)

Pamuk Sekerim dedi ki...

@ bakımlı anneler,
gerçekten de dolu dolu ve güzel bir haftasonu geçirdim, inş. daha da foto ekleyeceğim, şimdilik biraz aceleci davrandım, post yayınlansın diye:))

Pamuk Sekerim dedi ki...

@Bebeko'cum,
Hiçbir şey planlı değildi aslında, ama epey eğlendiğimiz bir haftasonu oldu:) Evet, para albümünün içini de çektim, daha bir sürü foto var, onları da ekleyeceğim h.sonuyla ilgili:)
Sanırım 1'den fazlasına sahip olunca kıymeti olmuyor, o yüzden değerlendiremiyoruz...

"Allah güzel, tatlı yorgunluklar ve bu yorgunluklar için de sağlam bünye versin hepimize inşallah ;)"
AMİN, AMİN, AMİN, ECMAİN İNŞALLAH:)