9 Şubat 2012 Perşembe

Yaz Köşesi Kış Köşesi; Bu da Benim Evimin Kahve Köşesiiiiiiii :)

Bir evin; balkonlu bir mutfağın, terasın, salonun olmazsa olmaz parçalarından biri bence kahve köşesi...
Ev alışverişi yaparken bu köşeye ayrıca bir önem göstermiştim, evin her odasının, her eşyasının tadını çıkaracağımı sanarak:)) Oysaki günlerim(iz) bir kanepe üzerinde geçiyor, güzelim kahve köşeciğim ise genellikle misafirlerini bekliyor oluyor.

Gerçekten de kahve köşemiz için harıl harıl çalışırken kış akşamları orada oturup tatlı bir sohbetle köpüklü bir kahvenin tadını çıkaracağımızı, yaz akşamları da şen kahkahalarla camlarımız açık efil efil kahvelerimizi yudumlayacağımızı sanıyordum.

Ben en iyisi güzel bir fincan kahve ile bu akşam köşemi ziyarete gideyim:))



Koyu kahve deri koltuklar,  fuşya beyaz berjerler ve Sofaline'nın vitrinindeki Kalpten pembe berjerler aklımda kalanlar... Ben hepsine baktım baktım; ama en sonunda aksesuarcılardan aldığımız eşyalarla bir köşe yaptım. Tabi aklımda oturma kısımları kalp şeklinde olan tatlı mı tatlı pembe berjerler de kalmadı değil:) Keşke fotoğraflarını çekseymişim; ama bir benzerini netten bulmaya çalıştım.


VEEEEEEEEE... İşte Benim Kahve Köşemmm!!!! :) Naranarammmm :)


Rabbim huzurla, sağlıkla, mutlulukla, ağız tadıyla, aşkla oturmayı nasip etsin inşallah, amiiinn:)

6 yorum:

Blogcu Sultan dedi ki...

canım Allah ağız tadını hiç bozmasınki köpüklü kahveleri afiyetle höpürterek iç :))

Hale dedi ki...

çok güzel gözüküyor, imrendirdin valla kahve borcun olsun o guzel köşende!!!

Unknown dedi ki...

aminnnnnnnnn amin pamuk şekerim, benden hızlı çıktın :) biz daha 8 ay oldu hala o kahve köşemizin tadına bakamadık ne yazık ki. geçenlerde asil gelmişti de bana, o da burda bir kahve keyfi yapılır demişti.
:))
hadi bu akşam kar manzarası eşliğinde, eşlerimizle bir kahve keyfi yapalım ;)

Pamuk Sekerim dedi ki...

Ay ay ayyy yorumlarınızla beni çook mutlu ettiniz.

@bakımlı anneler,
amiinn, ecmain canım. Rabbim hiçkimsenin tadının bozulmasına izin dahi vermesin, herkesin yuvasında mutlu mesut olsun inş.

@Hale
aşk olsun! Ne zaman gelirsen gel o güzel köşem ve köpüklü kahveler adına rezerveli olacak... seni bekliyoruz:)

@Bebeko,
Biz de geç baktık, fincanlar narlı sular hazır bizi bekledi epeyce:)) Bebişler olmadan evin tadını çıkarmaya bakalım Allah'ın izniyle:))
Evet bu akşam kahve keyfi yapın, yihuuu:)

tugbatugba dedi ki...

çok güzelmiş ağız tadıyla kahveler içmek nasip olsun...

Pamuk Sekerim dedi ki...

@tugbatugba,
Çok teşekkür ederim, tüm yuvaların tadı olsun inş. aminn:)