24 Şubat 2012 Cuma

Umre Yolcusu Kalmasın...

Rabbim kısmet ederse, çook yakında eşim ve ben Umre yolcusu olacağız. 12 yaşındayken ailece gittiğim kutsal toprakları yine, yeniden, yeni ailemle ziyaret edeceğim, bu sefer. Rabbim inşallah tüm ibadet ve dualarımızı kabul eder, bizi imandan, islamdan, secdeden, abdestten, güzel ahlaktan ayırmaz ve iki dünya saadeti nasip eder inş. bizlere ve tüm islam alemine, inananlara. AMİN, ECMAİN.

Zaman azaldıkça tatlı bir telaş ve heyecan var, giysi hazırlıklarına ise daha başlamadık, bir günde halledeceğimize inanıyoruz:) Umarım her şey planladığımız gibi gider ve biz oraya eksiklerle gitmeyiz, Rabbim kimseyi utandırmasın. AMİN.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Dua listesi yapıyorsan beni eklemeyi unutma. Sana mail atayım dur bu konuyla ilgili ;) çıktısını alır ve dua edersin inşallah, hepimizin duaya ihtiyacı var. Ah o gemide bend e olsaydım... ;) O topraklara en kısa zamanda tekrar gidebilmek duasıyla...

Blogcu Sultan dedi ki...

ne güzel senin adına çok sevindim. Allah inşallah bizleri de nasip eder o kutsal toprakları görmeyi

Pamuk Sekerim dedi ki...

@ Bebeko,

Tabiki dua listemdesin, aynı zamanda sana ait bir tülbent ver de orada bırakayım, sen de tez vakitte hayırlısıyla gider ziyaretini yaparsın inş. Amin amin...

Pamuk Sekerim dedi ki...

@bakımlı anneler,

amiin canım inş. Rabbim layıkıyla gidip gelmeyi ve ibadeti nasip etsin inş. AMİN.

KelebekGibi dedi ki...

Amin insallah canim :)
Benide o güzel dua listene eklermisin acaba gönlündende gecerse?
Rabbim bizede nasip eder insallah esimle...

Oralardan bolca haberler istiyorum senden :)

Sevgiler

Pamuk Sekerim dedi ki...

@KelebekGibi,

Tabiki dua listemdesin, Rabbim evlatlarımız, ailemizle birlikte hepimize iki cihan saadeti, huzur, mutluluk, sağlık, refahlık versin inş. Dua listemdesin:)

Amin inş. Rabbim isteyen herkese o kutsal topraklara gitmeyi nasip etsin inş.

KeleBek MisâLi ... dedi ki...

Rabbim bizlerde nasip etsin insallah okadar duygulandim ki ..