3 Şubat 2012 Cuma

Cimmm Bammm Bommm: Artık benim de bir header'im varrr...

Sevgili KelebekGibi sayesinde tatlı mı tatlı, leziz mi leziz pamuk şekerinden bir header'im oldu. "E, oldu ama n'oldu? Ben acemi bir blogger olarak header kullanmasını bile bilmiyorum ki... Hey Allah'ım..."derken imdadıma Bebeko yetişti, onun sayesinde de header'im bir güzel bloguma yerleştirildi...

Blogundaki header'lara yetişemediğim halde benim için uğraşıp zahmet eden ve bana yeni bir header hediye eden KelebekGibi'ye ve sırf benim de bir header'im olsun diye kendi header'indan feragat edebileceğini söyleyen, header'i bloguma yerleştirmek için değerli vaktini harcayan Bebeko'ya çoooooooooook teşekkür ediyorum.

İkinizin de ellerine sağlık...

8 yorum:

Blogcu Sultan dedi ki...

pamuk şekeri bende yeni blog açtım o yüzden hearder ne demek bilmiyorum rica etsem bana söylermisin şimdiden çok teşekkürler

Hale dedi ki...

Canim headerin cok hos gule gule kullan.

Pamuk Sekerim dedi ki...

@Hale,

Tesekkür ederimmmmm, darısı senin de başına:) Sen de kendi fotolarının birkaçından bir header oluşturabilirsin hem de böylece uzun zamandır aradığın çerçevene de kavuşmuş olursun:)

Pamuk Sekerim dedi ki...

@bakımlı anneler,

Öncelikle blogun hayırlı olsun:) Blogumun anasayfasında pamuk şekerli bir başlık var ya, içerisinde de "Pamuk Şekerim" yazıyor. İşte ona blogger'lar header diyor:) Blogun tacı gibi bir şey... Umarım yardımcı olabilmişimdir:)
Sevgiler

Unknown dedi ki...

"bloğun tacı" :)) yorum çok güzel.
hayırlı uğurlu olsun şekercim, ne demek oraya koyunca ben mutlu oldum, kendi sayfammış gibi...
kelime doğrulamayı da kaldırsak iyi olacak, bir ara hatırlat ;)

Pamuk Sekerim dedi ki...

@BeBeKo,
Artık düzenlemeler, güncellemeler sana ait:p Ellerin dert görmesin, Bebeko'cum, tekrardan teşekkürler... :)

KelebekGibi dedi ki...

Ben bu tesekkür yazisini nasil kacirmisim :S Pamuk sekerini sevipte pamuk sekerli bir Header yapmak zevkti benim icin ;)

Cok güzel bir tesadüf oldu bu Header isi. Ben zaten senin icin yapmis mailini beklerken Bebeko'nun kendi yerine sana vermek istedigi mailini aldim :)

Sevgiler

Pamuk Sekerim dedi ki...

Ellerine sağlık, KelebekGibi'cim... Rabbim de seni beni sevindirdiğin gibi sevindirsin, sen daha güzel bir şeyler olmasını dilerken o güzel şeyler çarçabuk gerçekleşsin:)

Tekrar tekrar ellerinize sağlık, header'imi çoook seviyorum:)